Terug

Klantenservice

Heb je vragen over onze producten, ons bedrijf en onze missie of heb je niet de informatie gevonden die je zocht op onze hulppagina's, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. E-mail of het contactformulier hiernaast werkt het beste, maar je kan natuurlijk ook bellen. 

 

e-mail: Klantenservice@nextwayofliving.com (wij beantwoorden jouw mail binnen 2 werkdagen)

 

telefoon: +31-6-55842247 (alleen op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur)

 

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Vragen over retouren en verzenden

1.1 Waarom moet ik verzendkosten betalen bij een retour?

Wij weten dat veel winkels de retourzending gratis op zich nemen. Wij zijn een klein bedrijf en wij staan voor een duurzame samenleving. De kosten van gratis retour lopen hoog op. Zo hoog, dat we op veel retours eigenlijk verlies maken. Daarnaast vragen we ons af of het gemak waarmee men iets online koopt en weer retourneert wel zo duurzaam is.  Natuurlijk komt het voor dat iets echt niet past, of dat het product tegenvalt. Dan moet je natuurlijk kunnen retourneren en ruilen. Toch willen we dan graag dat je betaalt voor de terugzendkosten. Wij nemen de kosten van de nieuwe zending (het geruilde product weer op ons). 

En soms komt het voor dat wij iets verkeerd verzonden hebben, of dat het kapot is. Dat is natuurlijk onze schuld. Wij zullen dan de kosten op ons nemen door je een voor-gefrankeerde verzendsticker te sturen. 

1.2 Waarom krijg ik wel een track en trace van Post NL, maar krijg ik het via een ander bedrijf?

In een aantal gevallen hebben wij het bestelde product niet zelf op voorraad. Next Way of Living werkt nauw samen met een aantal van de duurzame merken in ons assortiment. In plaats van dat wij een deel van hun voorraad bij ons opslaan, houden zij dat zelf. Zij verzorgen dan de verzending via hun eigen verzendbedrijven. In sommige gevallen krijgen wij een track en trace van hen, en zullen dat naar je doorsturen. Dit is voordelig voor deze duurzame merken omdat wij hiervoor een veel lagere marge vragen.

Toch krijg je van ons een track en trace code van Post NL. Dat ligt aan ons systeem. Veel is geautomatiseerd en zo ook dit. Wij hebben nog niet ontdekt hoe we dat uit kunnen zetten voor verzendingen die niet via ons gaan maar via het merk zelf.  

1.3 Ik heb geen Track en Trace code ontvangen

Dat ligt aan ons. Wij moeten in het systeem op een knop drukken als wij de bestelling hebben ingeleverd bij PostNL. Dat willen we nog wel eens vergeten te doen. Excuses daarvoor. We worden er steeds beter in!

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »