Terug

Verzenden & retourneren

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL.

Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met je track & trace code. Indien niemand aanwezig is, dan wordt je bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. De postbezorger kan je pakket ook brengen naar een PostNL afhaalpunt. Mocht de aflevering van je bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, wordt deze retour afzender gestuurd en zullen wij contact met je opnemen over een ander bezorgmoment of -locatie.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?

Ophalen bij een PostNL locatie
Je kunt tijdens het afrekenproces ook kiezen voor één van de ruim 2000 PostNL afhaallocaties in heel Nederland. Onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Hiervoor gelden de reguliere verzendkosten: gratis vanaf € 50,-

Kan ik een ander afleveradres doorgeven?

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.

Heb je bij ons een account, ga je verhuizen en wil je een permanente adreswijziging doorgeven? Dat kan wanneer je inlogt op onze website via 'Mijn gegevens'. Hier kun je zelf alle gegevens aanpassen. Dit is de snelste methode om je gegevens te wijzigen. Problemen bij het inloggen of wijzigen? Neem contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@nextwayofliving.com. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22.00u 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 8.00u werkt.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de € 50,- berekenen we € 5,95 verzendkosten.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen vooralsnog alleen in Nederland en België.

Ik ben niet tevreden met mijn aankoop, wat doe ik nu?

Jammer dat je niet tevreden bent, maar dit kan gebeuren. Je hebt 30 dagen om je aankoop te herroepen (zoals dat heet) zonder opgaaf van reden. De makkelijkste manier is om dit binnen je eigen account te regelen. Daar klik je op je bestelling, en maak jij je return formulier aan. Je krijgt dan van ons een mail met daarin verdere instructies voor je retour. 

Je kan ook je herroeping regelen via het contact formulier op onze klantenservice pagina. Als laatste kan je ons een mailtje sturen naar klantenservice@nextwayofliving.com waarin je aangeeft welke bestelling (inclusief bestelnummer) je wilt herroepen.

Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling naar ons terug te zenden.

Heb je geen account, dan kan je het pakket naar ons sturen met het bij de verzending meegestuurde retour formulier. Plak ons adres op de oorspronkelijke doos. 

Het artikel moet dan uiteraard ongebruikt zijn en compleet met, indien redelijkerwijs mogelijk, de oorspronkelijke verpakking. Het passen van kleding is geen enkel probleem. Als je schoenen past doe dit dan altijd binnenshuis. Indien je het product beschadigd hebt, kunnen wij hier kosten voor in rekening brengen.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Next Way of Living B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

LET OP! De verzendkosten van een retourzending zijn € 5,95. Je kunt je retourzending verzenden naar

Next Way of Living B.V.,
Antwoordnummer 1186,
1110 VB Diemen.

Je vindt dit adres ook op het meegeleverde retourformulier. De kosten à € 5,95 worden ingehouden op het te retourneren bedrag. Bijvoorbeeld: heb je iets besteld t.w.v. € 50,00 en stuur je dat retour naar ons antwoordnummer, dan ontvang je € 44,05 terug van ons.

Retourzending vanuit België of Duitsland

Bij een retourzending vanuit België gelden andere retourvoorwaarden. Het is vanuit België niet mogelijk om een retourzending te verzenden naar een antwoordnummer.

Je kunt jouw bestelling terugsturen naar:

Willem de Zwijgerlaan 7-3hg
1056 JD, Amsterdam

De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper. De standaardkosten voor een retourzending vanuit Nederland á €5,95 zullen in deze gevallen niet worden ingehouden op het te retourneren bedrag.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Per post

Je kunt je bestelling per post aan ons retourneren. Wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking. De kosten van retourneren per post zijn € 5,95, dit bedrag wordt ingehouden op het retourbedrag.

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen. Je kan ook het online retourformulier gebruiken dat je bij de bestelling in jouw account kan vinden.

Heb je het retourformulier niet meer? U kunt het formulier (pdf) hier downloaden. Geen printer? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.

Terugbetaling

Na ontvangst van de herroeping betalen wij alle ontvangen betalingen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen terug. Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug. Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde. Verstuur je je retourpakket naar ons antwoordnummer, dan worden de retourkosten à € 5,95 ingehouden op de terugbetaling.

 Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je kunt ook gebruikmaken van je herroepingsrecht indien je de koop wilt ontbinden. Gebruik hiervoor dit formulier: modelformulier herroepingsrecht

Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen, wat nu?

Ondanks dat wij alles in werking stellen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling.

 

Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt. Geef op het retourformulier duidelijk aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. De retourzending is dan uiteraard kosteloos.

Ik wil mijn artikel graag ruilen voor een andere kleur of maat, kan dat?

Jazeker. Je kunt ruilen per post. De kosten hiervoor zijn € 5,95. Gebruik hiervoor het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen. Wij zorgen dan dat je de gewenste maat en kleur zo snel mogelijk krijgt toegestuurd.

Heb je het retourformulier niet meer? Download het retourformulier (PDF).

Mocht de prijs van het alternatieve product lager zijn ontvang je het verschil uiteraard terug op je rekening. Je kan dat bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen terug verwachten. Mocht de prijs van het alternatieve product hoger zijn ontvang je van ons een mail met betaallink.

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen na ontvangst van de artikelen betalen we alle ontvangen betalingen terug op dezelfde wijze als waarmee je hebt betaald. Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug.

Ik heb een e-mail gekregen over een storting maar nog geen geld ontvangen, wat nu?

Wij wachten waarschijnlijk nog op een rekeningnummer waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten. Je kunt dit aan ons doorgeven via klantenservice@nextwayofliving.com. Het aankoopbedrag wordt na ontvangst van de retour zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort.

Ik heb met creditcard betaald maar nog geen geld van de retourzending ontvangen, wat nu?

Wij storten het aankoopbedrag na ontvangst van het artikel, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen terug op je creditcard. Dit kan je controleren op het (online) overzicht bij de bank of uitgever van je creditcard.  

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »